Leg in 7 stappen de perfecte basis voor een goede website

Voorbereiding is het halve werk. Zomaar aan de slag gaan met het maken van een website zorgt voor een onbevredigend resultaat. Je loopt vast, je hebt geen goed gevoel over de opbouw, je twijfelt over de teksten. Voordat je aan de slag gaat met je website moet je daarom eerst een aantal dingen goed helder krijgen. Als die helder zijn dan weet je precies hoe je website moet worden.

Het resultaat zal een website zijn met een duidelijk doel. Een website die helemaal klopt met wie jij bent en waar jij voor staat. Met behulp van de onderstaande 7 werkboeken werk jij aan de beste voorbereiding.

De complete bundel bestaat uit deze 7 werkboeken

1 inspired by you!

Jij ben het fundament van jouw bedrijf. Daarom start je bij jezelf. Door jouw kernwaarden helder te krijgen ontdek je waar jij en jouw bedrijf voor staan.

2 Life balance

Ondernemen is een lifestyle. Met de opdrachten in dit boek ontdek je de life balance methode die jou helpen om prioriteiten te stellen. Je ontdekt welke doelen voor jou belangrijk zijn en jou de energie geven om je bedrijf te laten groeien.

3 Jouw superkrachten

Hoe maak jij jouw doelgroep blij? Wat maakt jouw uniek? Met de opdrachten in dit werkboek ga jij dieper dan service, snelheid, kwaliteit en prijs. Het is zit hemm vaak in de kleine dingen die voor jou heel normaal zijn maar voor jouw doelgroep zo bijzonder en uniek wat de reden is dat zij kiezen voor jou.

4 Jouw droomklanten

Jouw doelgroep bepalen kan soms lastig zijn. Het betekend dat je zult moeten kiezen. Maar hoe weet je of je de juiste keuze maakt? De opdrachten in dit werkboek helpen jou hierbij.

5 De perfecte propositie

De voorgaande opdrachten hebben gezorgd voor de ingrediënten om jouw perfecte propositie te maken. Een propositie die perfect is afgestemd op jouw kernwaarden, superkrachten en jouw ideale doelgroep. De perfecte propositie is ontzettend waardevol in de ogen van je droomklanten en zijn bereid de juiste prijs te betalen.

6 Personal story

Jouw persoonlijk verhaal maakt jou authentiek. Het is de ideale manier op een diepere connectie te maken met je doelgroep. Een personal story zorgt voor herkenning en wekt vertrouwen. De opdrachten in dit werkboek helpen jou om jouw personal story te ontwikkelen.

7 Power pitch

Een power pitch trekt meteen de aandacht en fascineert de luisteraar. Een power pitch activeert jouw doelgroep op hoofd- en hartniveau. Met de opdrachten uit dit werkboek ontdek jij hoe jij een power pitch kunt maken.